Hjælp til dit abonnement

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her, er du naturligvis velkommen til at kontakte TADAA!-kundeservice. Ring på 41 200 700 eller skriv en mail på info@tadaacar.dk

SVAR

Det eneste det kræver for at blive medlem af TADAA! er et betalingskort (Visa/MasterCard), gyldigt kørekort og en Android eller Apple smartphone, da TADAA!cars låses op via TADAA!-appen.

Derudover skal du bo i det område eller den by, hvor TADAA!s bil holder.

SVAR

Du uploader i første omgang dit kørekort når du tilmelder dig TADAA!. Tilmelder du dig via mobilen, kan du bruge mobilens kamerafunktionen ved at klikke på ”upload billede/tag billede”. Sidder du ved computeren, skal du tage et billede af dit kørekort med din mobil eller dit kamera, gemme det på din computer og herefter uploade det.

Vær opmærksom på at blitzen i dit kamera kan have en blændende effekt når du tager billedet.

Skal du opdatere dit kørekort efter du er blevet medlem? Gå ind under Min Profil på min.tadaacar.dk, hvor du kan uploade et nyt billede.

SVAR

Efter du har oprettet dig som TADAA-medlem, vil du inden for et døgn modtage en bekræftelses e-mail med dine registrerede oplysninger og valgte abonnement. Herefter er du klar til at booke din første.

SVAR

Din TADAA! profil er personligt oprettet og godkendt i dit navn og med dit kørekort. 

SVAR

Du ændrer dit abonnement under Mit abonnement på min.tadaacar.dk

SVAR

Når du har oprettet dit medlemskab vil oprettelsesgebyret samt første månedsabonnement blive opkrævet via dit betalingskort (Dankort/Visa/MasterCard). Herefter betaler du dit abonnement forud, ved udgangen af hver måned via din betalingsaftale med Betalingsservice. Eventuelle tilkøb og gebyrer betales bagud og ligges oven i dit forudbetalte faste abonnement og vil ligeledes blive opkrævet via din betalingsaftale med Betalingsservice. Afregningsperioden hos TADAA! løber fra den 15. til den 14. i den efterfølgende måned og betales den 1.

 

Ved at tilmelde dig automatiske betalinger bliver dit abonnement altid betalt til tiden – hverken for tidligt eller for sent. Du slipper for besværet med at taste betalingsoplysningerne i din netbank og slipper samtidig også for kedelige rykkere. Ved på samme tid at tilmelde dig en kortbetalingsaftale og en betalingsaftale, vil dine betalinger ske via dit tilmeldte kort indtil din Betalingsserviceaftale er registreret aktiv. Du behøver dermed ikke at gøre andet end at nyde friheden med TADAA!

SVAR

Du kan betale din første måned af dit TADAA!-abonnement med Dankort, Visa eller MasterCard. Herefter sker alle betalinger via din betalingsaftale med Betalingsservice.

SVAR

Vi håber ikke, at det bliver aktuelt, men hvis du ønsker at opsige dit abonnement, kan du gøre det ved at kontakte TADAA!-kundeservice på 41 200 700.

Opsigelsesvarslet er løbende måned + en måned. 

Hjælp til andet ?

Vi bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

OK