Hjælp til Brug af TADAA!-Appen

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her, er du naturligvis velkommen til at kontakte TADAA!-kundeservice. Ring på 41 200 700 eller skriv en mail på info@tadaacar.dk

SVAR

TADAA!-appen er tilgængelig til både Android via Google Play og iPhone via App Store.

SVAR

Bare rolig, du kan til enhver tid nulstille dit kodeord på min.TADAAcar.dk, så længe du kan huske din email.

SVAR

Bare rolig, det kan højst sandsynligt løses ved at opdatere styresystemet på din smartphone. Har du herefter stadig udfordringer med at finde TADAA!-appen? – giv TADAA!-kundeservice et kald på 41 200 700.

SVAR

TADAA!-appen fungerer med Android 4.4 og iPhone iOS 8.0 og alle nyere versioner, hvis du kan se TADAA!-appen i App Store og Google Play, har du den rette version. Tjek hvilken version du har via indstillingerne på din smartphone.

SVAR

Du skal være online, enten via WI-FI adgang eller 3G/4G for at kunne bruge TADAA!-Appen. Start med at kontrollere at du har forbindelse til 3G/4G på din telefon. Er dette ikke tilfældet, så kontakt din netværksudbyder. Har du fortsat problemer, så kontakt TADAA!-kundeservice på enten 41 200 700 eller på email info@tadaacar.dk, så vil vi forsøge at hjælpe.

SVAR

Dit telefonnummer vil ikke være synligt for andre medlemmer. Vi vil kun bruge dit telefonnummer, hvis TADAA! får behov for at verificere din konto af sikkerhedsmæssige årsager eller komme i kontakt ved forsinket levering. Dit telefon nummer kan blive udleveret i tilfældet af, at medlemmet før din booking er forsinket, og vedkommende skal give dig besked om forsinkelsen samt om omfanget af forsinkelsen.

TADAA! behandler altid dine oplysninger efter gældende lovgivning om datasikkerhed.

SVAR

Du kan ændre din oplysninger under Min profil på min.TADAAcar.dk.

SVAR

Dette kan skyldes, at tidspunktet allerede er booket ud til et andet medlem. Alternativt kan det skyldes en fejl fra vores server. Ved oplevelse af fejl, ring venligst hurtigst mulig til TADAA!-kundeservice på 41 200 700.

SVAR

Der kan være flere årsager til, at din TADAA!Car ikke vil låse op.

  1. Du forsøger at checke ind for tidligt i forhold til din booking.
  2. Det kan skyldes, at der er gået mere end 15 minutter siden din tur skulle være startet. Du har dermed tjekket ind for sent, og din booking er annulleret. Du er blevet faktureret et gebyr for udeblivelse.
  3. Der er udfald på forbindelsen til TADAA!s servere – i alle tilfælde vil TADAA!-appen melde en fejl.

TADAA!-kundeservice sidder klar til at hjælpe dig videre på 41 200 700.

SVAR

TADAA!s bookingsystem er synkroniseret efter CET (Central European Time Zone) UTC og skifter automatisk mellem sommer og vinter tid. Hos TADAA! anbefaler vi derfor, at du sætter din mobil til automatisk at opdatere tiden samt vælger tidszonen UTC København – så undgår du at misse en booking, samt kedelige gebyrer.

Hjælp til andet ?

Vi bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

OK