Hjælp til din TADAA!Car

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her, er du naturligvis velkommen til at kontakte TADAA!-kundeservice. Ring på 41 200 700 eller skriv en mail på info@tadaacar.dk

SVAR

Ja, som medlem af TADAA! kan du tage bilen til Tyskland, Sverige og selvfølgelig Danmark. 

I alle andre lande er bilen ikke forsikret og du kan derfor ikke tage bilen til andre lande end Tyskland, Sverige og Danmark. 

SVAR

Øv! Fart- og parkeringsbøder er dog desværre dine egne, og vil blive trukket over dit abonnement på din næste opkrævning.

SVAR

Som personlig og godkendt bruger af TADAA!, er du altid fuldt forsikret, med en selvrisiko på samme vis, som ved en privatejet bil. Se gældende selvrisiko her.

SVAR

Nej. Så længe du husker at undersøge bilen for skader ved check-in og check-ud samt registrerer eventuelle skader i TADAA!-appen, undgår du at hæfte for andres skader på bilen. Uanset om du eller en anden kommer til at skade bilen, er disse altid fuldt forsikret, med en selvrisiko på samme vis, som ved en privatejet bil. Se gældende selvrisiko her.

SVAR

En af fordelene ved TADAA! er, at TADAA!-superbrugeren i dit fællesskab sørger for rengøring og bilvask. Du kan altså vinke farvel til støvsugning og dyre ture i vaskehallen. Det eneste du skal tænke på er, at tage dine ting og affald med dig når din tur er slut – så er bilen også pæn og ren, når din nabo skal bruge den.

SVAR

TADAA!-kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Giv dem et kald på 41 200 700, hvorefter de låser bilen op for dig – let og enkelt.

SVAR

Der kan være flere årsager til, at din TADAA!Car ikke vil låse op.

  1. Du forsøger at checke ind for tidligt i forhold til din booking.
  2. Det kan skyldes, at der er gået mere end 15 minutter siden din tur skulle være startet.
  3. Der er udfald på forbindelsen til TADAA!s servere – i alle tilfælde vil TADAA!-appen melde en fejl.

TADAA!-kundeservice sidder klar til at hjælpe dig videre på 41 200 700.

SVAR

Er din TADAA!car ikke på sin plads? Giv TADAA!-kundeservice et kald på 41 200 700. De kan hurtigt fortælle dig, hvor langt væk bilen er. Er bilen ikke hurtigt tilbage, vil du blive kompenseret 100 kr.

SVAR

Nej, men alle TADAA!Cars er udstyret med isofix-beslag, så du let kan montere et barnesæde.

SVAR

Da TADAA!Cars er elbiler, er de støjsvage i forhold til benzin og dieselbiler, og de er derfor udstyret med en lyd når bilen kører under 30 km/t, så fodgænger, cyklister og andre trafikanter, kan høre bilerne komme kørende.

SVAR

Du behøver ikke bekymre dig om at løbe tør. En elbil løber ligeså sjældent tør for strøm, som en benzinbil sjældent løber tør for benzin. Din TADAA!Car vil derudover advare dig i god tid inden batteriet er afladet. Skulle uheldet være ude, skal du blot ringe til TADAA!-kundeservice, som kan hjælpe dig med at arrangere vejhjælp. Fang dem på 41 200 700.

SVAR

Din TADAA!Car har en rækkevidde på 115-170 km. Så hvad enten du skal handle ind, køre dine børn til fritidsaktiviteter eller på familiebesøg, så kan du stole på, at din TADAA!Car bringer dig sikkert frem. Skal du på en længere tur, kan du gratis lade bilen op i hele landet. I handskerummet af din TADAA!Car finder du ladekort til både Clever og E.ON og på www.ladekortet.dk kan du få et overblik over alle ladestandere i Danmark.

SVAR

Nej, ikke altid. TADAA! er en delebilsordning, og du deler derfor bilen med dine naboer. Med det intelligente bookingsystem kan du vælge at booke den næste ledige tid, hvis du skal bruge bilen nu eller selv vælge tidspunktet, hvis du ved præcis hvornår du skal på farten. Vi opfordrer til, at du booker din tur i god tid – så er du sikker på, at den er ledig.

SVAR

Bare rolig, vores TADAA!-kundeserviceteam sidder klar til at hjælpe dig med at finde en alternativ parkeringsplads og manuelt afslutte din tur – ring til dem på 41 200 700. I din opgang finder du en flyer med regler om den reserverede TADAA!-parkeringsplads, som du er velkommen til at sætte i forruden af den parkerede bil.

SVAR

TADAA!Cars er elbiler og har deres egne faste parkeringspladser nær en ladestander, hvor du bor. Så ved du altid, hvor du skal aflevere den – og hvor den står når du skal bruge den. Du er samtidig velkommen til at bruge parkeringsplads og ladeudstyr reserveret til elbiler når du er på farten – på lige vilkår med andre elbilister.

SVAR

Alle TADAA!Cars er altid serviceret, monteret med årstidens dæk, forsikret og med vedhjælp. Du finder alle relevante oplysninger i TADAA!-mappen i handskerummet eller på TADAA!-appen under ”Hjælp”. Du er også altid velkommen til at give TADAA!-kundeservice et kald på 41 200 700.

SVAR

Øv, bare rolig din TADAA!Car er fuldt forsikret, med en selvrisiko på samme vis, som ved en privatejet bil. Se gældende selvrisiko her. Skader registreres via TADAA!-appen når du begynder eller afslutter din tur. Er der tale om en større skade, giv TADAA!-kundeservice et kald på 41 200 700. Hvis skaden har indflydelse på sikkerheden og lovligheden af bilen, ring så hurtig som mulig til TADAA!-kunderservice, så kan vi hjælpe brugerne, som har reserveret bilen efter dig.

Du skal altid udfylde en skadeanmeldelse, disse kan findes i handskerummet i TADAA!-mappen.

Giv endelig TADAA!-kundeservice et kald på 41 200 700, hvis du er i tvivl om, hvordan du gør.

SVAR

Du finder nøglen til din TADAA!Car i handskerummet. Husk at lægge nøglen tilbage når din tur er færdig, så den næste også kan komme på farten.

Svar

Nixen. Rygning er ikke tilladt i TADAA!Cars. 

Af hensyn til dine med-TADAA!ister er delebilerne røgfri. 

SVAR

Nej, dyr af alle slags kan ikke køre i TADAA! delebil.

I en bil du deler med andre, tager vi hensyn til allergikere og rengøring, så derfor må menneskets bedste ven og andre dyr finde en anden transportform. 

Hjælp til andet ?

Vi bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

OK