Hjælp til din regning og gebyrer

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her, er du naturligvis velkommen til at kontakte TADAA!-kundeservice. Ring på 41 200 700 eller skriv en mail på info@tadaacar.dk

SVAR

Den 1. i hver måned modtager du en periodeoversigt, som viser dit forbrug den seneste måned og prisen på dit abonnement i den kommende måned.  

Regningseksempel

 

Eksempel på en regning:

  • Abonnement: Det dækker over dit månedlige abonnement til TADAA!. Her er der valgt et TADAA! Mini-abonnement med 6 fritimer, som er gældende for perioden 1. april til 30. april 2017.

  • Forbrug: Du har kørt 62 km til hver 2,68 kr. Derudover har du annulleret én booking senere end fem timer, før turen starter, så du skal betale et annulleringsgebyr. Derudover har du købt 2 x ½ timer ekstra til 25 kr. stykket. 

Sparet CO2
Besparelsen er beregnet på baggrund af Energistyrelsens tal for et vægtet gennemsnitlig CO2 udledning, for de 10 mest solgte biler i Poloklassen i 2015. Da TADAA!cars™ kører på el, produceret af vedvarende energikilder, er hver kilometer kørt i TADAA!cars™ bæredygtig.

Eventuelle tilkøb

  • Ny abonnement: Er differencen mellem et tidligere TADAA!-abonnement til et større nuværende abonnement. Opgraderingen er fundet sted i forbrugsperioden. 
  • Ekstra ½ timer: Det er de tilkøbte ekstra timer, som du har brugt ud over de fritimer, der er inkluderet i dit abonnement. Timerne er brugt i forbrugsperioden.

Eventuelle gebyr

  • Annullering <1 time: Dette er et gebyr for annullering af en booking under 1 time, før bookingen skulle have startet. Gebyret på 10 kr. er blevet pålagt i forbrugsperioden. 
  • Annullering <5 time: Dette er et gebyr for annullering af en booking under 5 timer, før bookingen skulle have startet. Gebyret på 20 kr. er blevet pålagt i forbrugsperioden. I eksemplet ovenfor er dette 1. marts til 31. marts 2017.
  • Udeblivelse: Dette er et gebyr for manglende check ind på en booking, som bliver pålagt, hvis du ikke er checket ind senest 15 minutter efter bookingens start. Gebyret på 30 kr. er blevet pålagt i forbrugsperioden. 
  • For sent check ud 100+100: Dette er et gebyr for sen check ud af, hvor et andet TADAA!-medlem er blevet påvirket af din forsinkelse. Halvdelen af gebyret går til det berørte medlem, mens den anden halvdel dækker TADAA!s omkostninger, som er forbundet med din forsinkelse. Gebyret på 200 kr. er blevet pålagt i forbrugsperioden.  

Hvad svarer din kørsel til i egen bil

TADAA! er en delebilsordning, og du deler derfor bilen med dine naboer. Det betyder, at du i modsætningen til en privatejet bil ikke altid har fuld råderet over bilen. Alle tal i sammenligningen stammer fra:http://www.fdm.dk/biler/biloekonomi/bilbudget-2016-styr-paa-biloekonomien.

SVAR

Når du har oprettet dit medlemskab vil oprettelsesgebyret og første månedsabonnement blive opkrævet via dit betalingskort (Visa/MasterCard).

Herefter betaler du dit abonnement forud ved udgangen af hver måned automatisk via dit betalingskort. Kilometertakst, eventuelle ekstra timer og gebyrer betaler du bagud. Det vil sige, at det bliver trykket fra dit betalingskort sammen med abonnement for den næste periode den 1. i måneden.

Afregningsperioden hos TADAA! løber fra den 1. til slutningen af en måned og betales den efterfølgende 1.

SVAR

Det første, du modtager, er en oprettelseskvittering på dit nye TADAA!-medlemsskab, som er betalt via dit betalingskort (Visa/MasterCard).

Her kan du se prisen på det abonnement, du har valgt, og prisen på oprettelsesgebyret (se eksemplet nedenfor).

Du får en kvittering på e-mail. 

 

I eksemplet herover er total prisen udregnet således:

  • Abonnement: Det dækker over dit månedlige abonnement til TADAA! Her er der valgt et TADAA! Go-abonnement med 24 timer.
  • Oprettelsesgebyr: Det er en udgift, som du kun skal betale når du opretter dig. 

SVAR

Ja, du har 15 minutter til at checke ind i din booking.

Hvis din booking begynder kl. 12, skal du senest checke ind kl. 12.15. Husk, at det nogle gange kan tage op til et par minutter at checke ind. 

Checker du ikke ind indenfor 15 minutter, mister du din booking. Du får også et udeblivelsesgebyr på 30 kr. 

Har du problemer med at checke ind, skal du altid ringe til TADAA! Kundeservice på telefon 41 200 700. 

SVAR

Det er helt gratis at annullere din booking, så længe du gør det senest 5 timer før din tur begynder. Annullerer du din tur senere end det, får du et annulleringsgebyr.

  • 5 – 1 timer før – 10 kr.
  • 1 – 0 time før – 20 kr.

SVAR

Bare rolig, du kan nemt og hurtigt forlænge din booking via TADAA!-app’en – prisen afhænger af dit TADAA! abonnement.

Har en anden booket bilen efter dig? Giv TADAA!-kundeservice et kald på 41 200 700, så vi kan give den næste besked.

Bliver du forsinket, og et andet medlem bliver negativ påvirket, tillægges der et “For sent check ud 100+100” gebyr på 200 kr. til din oprindelige booking.

Sørg derfor altid for at forlænge din booking i god tid eller giv TADAA!-kundeservice besked, hvis du kan se, at du ikke kan nå hjem til den aftalte tid.

Hjælp til andet ?

Brug af Appen

Brug af bilen

Abonnement

Vi bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

OK